Оценка работы
Πολύ ωραία λήψη! Μου αρέσει ιδιαίτερα η μαύρη άμμος και η άγρια θάλασσα. Οι μικρές φιγούρες των κοριτσιών στο κάδρο, δείχνουν το μεγαλείο του τοπίου και της φύσης.
Замечания и рекомендации
Τεχνικά δεν εχω να παρατηρήσω κάτι. Σε αυτή την περίπτωση η κάμερα σας κατάφερε να αποτυπώσει σωστά τα χρώματα, καθώς και όλες οι λοιπές ρυθμίσεις είναι σε σωστά επίπεδα (ISO - 100, διάφραγμα - F8, ταχύτητα κλείστρου 1/200).
Выводы
Σε γενικές γραμμές η φωτογραφία είναι αρκετά καλή, αλλά στο τρίτο μάθημα θα ήθελα να μου τραβήξετε μια φωτογραφία με ρυθμίσεις που θα ορίσετε εσείς. Αν δεν καταλαβαίνετε κάποια ρύθμιση (πως και γιατί), παρακαλώ ρωτήστε με! Θα ήθελα όταν τελειώσετε τα συγκεκριμένα μαθήματα, να καταλαβαίνετε το γιατί γίνεται χρήση της μιας ή της άλλης ρύθμισης και πλέον να δημιουργείτε εικόνες και όχι απλά να τραβάτε!